lider Gorlice, pracownik biurowy Gorlice, prawnik Gorlice
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Zespołu Reklamacji
- raportowanie wyników prowadzonych działań
- klasyfikację reklamacji oraz wniosków składanych przez osoby zadłużone, pełnomocników oraz urzędy
- konstruowanie
odpowiedzi w formie pisemnej – udzielanie wyjaśnień, rozpatrywanie
wniosków w oparciu o analizę etapu postępowania sądowo-egzekucyjnego - kontrolę odpowiedzi na reklamacje i wnioski pod kątem formalnym i merytorycznym
- zatwierdzanie pism przygotowanych przez pracowników zespołu
- wsparcie merytoryczne dla pracowników zespołu
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi
- współpracę z klientami oraz z pozostałymi pracownikami zespołu oraz innych działów Spółki
Wymagania
wykształcenie wyższe
znajomość postępowania cywilnego, prawa spadkowego, Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji, rozporządzenia o ochronie danych osobowych
doświadczenie i wiedza w obsłudze reklamacji
dobra znajomość pakietu Microsoft Office
umiejętność tworzenia i redagowania pism
dobra znajomość języka angielskiego
samodzielność w działaniu i nastawienie na cel
komunikatywność i wysokie zaangażowanie
umiejętność pracy zespołowej
sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków służbowych
odpowiedzialność za powierzone zadania
minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym
szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet działań rozwijających twoje kompetencje
interesujące i pełne wyzwań stanowisko
pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną,
programy sportowe, dofinansowanie dojazdów do pracy, zajęcia z języka angielskiego i ubezpieczenie grupowe.
Klauzule informacyjne
Aplikuj