specjalista Gorlice, pracownik biurowy Gorlice
- Przygotowanie i koordynacja działań komunikacyjnych nastawionych na generowanie leadów i sprzedaży
- Wsparcie procesu pozyskania nowych klientów poprzez bezpośredni nadzór nad internetowymi procesami sprzedażowym
- Współtworzenie strategii SEM
- Prowadzenie kampanii Google AdWords (Google Search, Google Display Network, YouTube, PLA)
- Bieżąca optymalizacja kampanii
- Tworzenie koncepcji banerów reklamowych do kampanii ADS
- Analiza skuteczności kampanii, tworzenie i analiza raportów oraz statystyk w celu optymalizacji działań prowadzonych online
- Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu digital marketingu oraz analizowanie trendów branżowych;
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami
- Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i zmian pojawiających się na rynku
Wymagania
Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii
Znajomość narzędzi Google Analytics, Google AdWords
Bardzo dobra wiedza z narzędzi marketingu internetowego i praktyczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań
Sprawne posługiwanie się narzędziami służącymi do analizowania efektów prowadzonych kampanii
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
Pracę w firmie, która ma ambicję, potencjał i środki aby zostać numerem jeden w Polsce w swojej kategorii rynku
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
Umowę o pracę
Opiekę medyczną
Kartę fitness
Nowoczesne biuro
Najwyższej klasy narzędzia pracy
Realny wpływ na kształt Firmy w Polsce
Ogromne możliwości rozwoju
Klauzule informacyjne
Aplikuj