kierownik projektu Gorlice, kierownik Gorlice, specjalista Gorlice
- kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami
- monitorowanie, eskalacja oraz raportowanie stanu realizacji prac w projekcie
- organizowanie pracy, nadzorowanie i bezpośrednie wsparcie wszystkich stron zaangażowanych w realizację projektów
- zapewnienie spójności, jakości i kompatybilności proponowanych rozwiązań
- zarządzanie budżetem projektu oraz tworzenie dokumentacji projektowej
- utrzymywanie aktualnej informacji o realizowanych zmianach
- stały
kontakt ze sponsorami i właścicielami projektów w zakresie monitoringu,
wsparcia, współpracy oraz rozwiązywania spraw trudnych i spornych - zarządzanie zmianą i ryzykiem w projekcie.
Wymagania
min. 5 lat doświadczenia w obszarze związanym z zarządzaniem projektami w branży ubezpieczeniowej, inwestycjach lub bankowości
znajomości metodyki prowadzenia projektów potwierdzonej certyfikatem
doświadczenia w planowaniu oraz prowadzeniu istotnych dla organizacji projektów
wielozadaniowości, zaangażowania i dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
umiejętności budowania relacji w zespole
identyfikacji z problemami, skuteczności i konsekwencji w działaniu
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
rozwój zawodowy w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na współpracy i przejrzystych zasadach
pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, karta Multisport.
Klauzule informacyjne
Aplikuj